I.Boice | Iranian Boice Community


JYHeffet@

oh...

خواهشا این یه بار بخاطر من نظر نذارین یونگ هوا عوض شده و همون یونگی سابق نیست و ...

همین یه بار!!


نظرات شما عزیزان:

-ضربان قلب-
ساعت23:50---1 شهريور 1393
نه واقعا این عکس رو گذاشتی انتظار داری سالم بریم بیرون چطور دلت میاد من هر وقت هیون جونگ رو میدیدم زهره ترک میشدم امیدم به یونگ هوا بود که اینم رفت بر فنااااااا اقا من غش کردم
پاسخ: چرااا؟؟؟ متوجه منظورت نشدم :(


sahar
ساعت13:56---26 مرداد 1393
یادم میفته موقعی که این عکس رو سیو کردم خنده ام میگیره

پاسخ: با اون حال تو منم بودم میخندیدم :)))


کیارا
ساعت13:09---26 مرداد 1393
اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ اَاَ ایول چه کرده با این هیکل!!!
ماشاا... چه پسری داریم ما

واقعا دیگه فیلم دیدنی شده هااااااااا
پاسخ: دقیقا!!!


مهسا19
ساعت3:44---26 مرداد 1393
مهسا ولی بازم گول ظاهرو نخورین! یونگ هرچی بشه و سعی کنه بازم از هیون می بازه ^ــــــــــــــ^
پاسخ: خب اخه هیون خیلی وقته ورزش های زرمی انجام میده!!


star
ساعت13:26---25 مرداد 1393
آقا ولی از شوخی بگذریم .. منطقی باشیم خودش که نخواسته و این که یونگهوا ادم عاقلیه اگه واقعا مشکلی بود که قبول نمیکرد .... وقتی خود یونگهوا مشکلی ندیده پس برای ما هم نباید مشکلی باشه
پاسخ: افرین به شما ^_^


شین وو
ساعت13:11---25 مرداد 1393
نه خوبه آفرین یونگ داره کم کم دیگه مرددددددد میشه !! دقت کن مردددددددد!
نه همه دوستان میدونن که من کلا با این موضوع خیلی راحت کنار میام خوب شد دیگه یونگ از هیون کم نمیاره ! اما خداییش بیشتر بی بی فیس بودنش رو ترجیه میدم تا یه مرد جنتلمن! نمی دونم حس میکنم این جور عضله بازی ها بهش نمیاد خخخخ ممنونم ازت
پاسخ: خواهش میکنم,مطمئنی مشکلی نداری؟ بنطرم خیلی حرص خوردی!!


مهسا19
ساعت4:04---25 مرداد 1393
خب خداروشکر به لطف پوران کمتر بهش گیر دادین! بچه کاری نکرده که وسط فیلم داره تعویض لباس می کنه! الانم خواسته بقیه بفهمن برا این هیکل تلاش کرده!
پاسخ: خدایی هم خیلی تلاش کرد!!!


star
ساعت0:35---25 مرداد 1393
دوستان چشم همگی دس جمعی روشن فقط زیاد در عکس تامل نکنید......بیچاره خودش که نخواسته تو فیلمنامه بوده..
آقا غریبه ک نی خدا بعدیشو بخیر کنه ... آقا ولی هممون داغوووووون شدیم رف خخخخ
پاسخ:خخخخ در عکس تامل نکنید که فیلم در راهه :))))


marzieh
ساعت22:58---24 مرداد 1393
manam moafegham k filname daste bazigar nis...ama b har hal bazigar ha aval mikhonan filname ro baad ghabol mikonan naghsho...mnam b shakhsiate yong ehtteram mizaram...v dos daram ensan bemne...v dar kol az 1 chizaii tajavoz nakone...har chand k alaan hich iradi behesh vared nis v baraie yek nice guy e kamele...

لی شین
ساعت22:00---24 مرداد 1393
الان یونگ چی میخواسته بگه؟منظورش چی بود؟میخواسته بگه من ورزشکارم؟
پاسخ: طفلک تو 1 ماهه گذشته اون همه زحمت کشیده ورزش کرده که هیکلش بیاد رو فرم حالا وقت دیدن نتیجه کاره :)


hanieh
ساعت21:37---24 مرداد 1393
هیکلش تو حلقممممممم.......به قول هدیه جون هیکلشو ندیده بودیم که دیدیم.
پاسخ: چشم شما هم روشن :)


رز
ساعت20:55---24 مرداد 1393
خدا حفظ کنه بچه باحجب وحیامون حالا که کشف حجاب کرده سر به زیر بازم از بس اقاست تو فیس که دیدمش نشناختم بعد زود زدم رفت فهمیدم جناب یونگی خودمونن
پاسخ: خخخخ خیلی بامزه نوشتی :)


هدیه
ساعت18:54---24 مرداد 1393
اهان اون که بله در لحظه ی اولی که دیدم زبونم بند اومد
خب الان میگم هیکل یونگ هوا رم نددیده بودیم که دیدیم به به خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: چشمت روشن!!


هدیه
ساعت18:16---24 مرداد 1393
یااااااااااا خدا
من برم ککه الان هنگم اونی
من موندم چی بگم
پس هیچی نگم بهتره
پاسخ:اونی تعریف کن ازش...بگو عجب هیکلی!!


houra
ساعت18:10---24 مرداد 1393
سلام عزيزم . خسته نباشيد. عجب عكسي!!!!!!!
و
البته تو فيلم كه نمي تونه جا خالي بده بگه نه اقا من كه لباسمو در نميارم بو...سه رم شرمنده نمي كنم اگه خواستين فقط ديالوگ ميگم به اين كه بازيگري نمي گن حالا تو فيلماي ديگش ميشده اينا نباشه ولي تو فيلم تاريخي اونم كسي كه نقش اول رو داره كه نميشه هي بگه اين كارو نمي كنم اون كارو نميكنم. شكر خدا فيلمنامه رم كه خودش ننوشته بايد منطقي فكر كرد ممنون
پاسخ: سلام خانومی مرسی :* امیدوارم همه مثل تو فکرکنن :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 24 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com